woensdag 25 januari 2012

Doe je ding

Het eerste wat ik dacht toen ik de  mail van Edo zag was o my God, dan moet ik weer een nieuw e-mail, twitter, facebook, flicker etc. etc. account aan gaan maken voor deze 23 dingencursus....

Dat ga ik dus niet doen, daarom blog, twitter en doe ik gewoon onder mijn artiestennaam Dokajunk.
Het klinkt eng, maar dat valt best wel mee, ik had heel vroeger een donkere kamer en toen ik 20 jaar geleden snel een naam moest verzinnen voor mijn Hotmailaccount werd dat dus Dokajunk, de rommel die ik maakte in mijn donkere kamer (doka).

Ga ik dat dan leuk vinden dat mijn collega's straks ook al mijn privétweets etc. gaan lezen? De vraag is eerder gaan zij dat wel leuk vinden, ik neem in ieder geval geen gas terug ;-)

Gaan wij het redden als bibliotheek 2.0 bootje in de woelige baren van deze snel veranderende tijden? Ik heb zo mijn twijfels. Als straks de laatste bejaarde ook op FB zit en merkt hoe verslavend al die korte, nietszeggende, tijdrovende contacten zijn hangen zij hun dooie bomen exemplaar van Gerda van Wageningen ook aan de wilgen. De bibliotheekfunctie zal wel blijven, de omgeving zal zeker veranderen.

3 opmerkingen:

  1. Dat je een fotograaf bent is wel meteen duidelijk, Wouter had me al "gewaarschuwd" voor jouw talenten.
    Leef je lekker uit met je Eyecandy, ik smul d'r van.
    En je hebt helemaal gelijk, want je hoeft niets nieuw en dubbel te doen als je het al gebruikt.

    Veel plezier met 23Dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat het bootje dan in de woelige baren van deze tijd. Ik denk dat het een stevig bootje is, waar geen golf te hoog voor is. Het zal alle zeilen moeten bijzetten, maar dat is juist een uitdaging.
    Want als het alleen in stil water kabbelt, dan kan het alleen maar roeien. Roeien met de riemen die het heeft. Of het dan nog spannend is?.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach de beste stuurlui staan aan wal ;-)

      Maar eeh waarom zie ik jouw blog nog niet in de lijst met blogs op http://www.23dingen.nl/maassluis/?page_id=426

      Verwijderen